Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Groet uit Schoorn Run zelf!

Groet uit Schoorl Run

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meldt je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via contactformulier.

Inschrijving 2024

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Groet uit Schoorl Run 2024 gaat op maandag 4 september 2023 om 09:00 uur open.

Wanneer sluit de inschrijving?

De inschrijving sluit op maandag 29 januari 2024 om 23:59 uur, of eerder als we uitverkocht zijn.

Hoe kan ik inschrijven?

Ga naar de inschrijfpagina en kies voor 'inschrijven'.

Hoeveel kost het om in te schrijven?

De tarieven vind je hier.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via het contactformulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.

Is er een na-inschrijving? Is er een wachtlijst?

Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.

Vanaf 29 januari 2024 komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Daar kan je een oproep doen of contact opnemen met iemand die zijn/haar tickets aanbiedt. Zodra je iemand hebt gevonden, kan deze persoon via zijn/haar dashboard de ticket aan jou toewijzen.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachte eindtijd en/of shirtmaat?
Open je dashboard om de gegevens te wijzigen. Je kunt jouw gegevens wijzigen t/m 1 januari 2024.

Vanuit het persoonlijk dashboard kun je ook je afstand wijzigen, dit kan via de knop 'ticket omruilen'.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 1 januari 2024 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Open jouw dashboard, open jouw registratie, klik in jouw ticket op 'Bewerken' en vul de gegevens in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en klik op 'Opslaan'.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 1 januari 2024, een ticket toewijst, dien je onderling te regelen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Let op! Le Champion bemiddelt hier niet in.

Het overdragen van NK startnummers (Nederlands Kampioenschap) is niet mogelijk.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je hier.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan het evenement?
Een deelnemer dient op de dag van het evenement tenminste een minimumleeftijd bereikt te hebben. Bij de 10 km is dit 14 jaar. Bij de 21,1 km en de 30 km is dit 18 jaar.

De Kids Run is speciaal voor kinderen van 4 t/m 13 jaar.
Shirt
Is er een shirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het Mizuno Runningshirt.

Ik ben vergeten een shirt te bestellen, is dit nog mogelijk?

Je kunt t/m 1 januari 2023 een shirt bestellen via jouw persoonlijke dashboard. Na deze datum wordt alles wat op dat moment ingeschreven staat in productie genomen en kun je, zolang de voorraad strekt, alleen nog een shirt kopen op het evenement.
Startnummer
Wordt mijn startnummer thuisbezorgd?
Ja, uiterlijk in de week van het evenement ontvang je jouw startnummer per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn startnummer met de post?

Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw startnummer op te halen. Je ontvangt hier in de week van het evenement informatie over.

Ik heb mijn startnummer niet ontvangen, wat nu?

Als je op de dag van het evenement nog geen startnummer hebt ontvangen, kun je bij de Helpdesk een reservestartnummer ophalen, vanaf 9:00 uur.

Ik heb mij na 1 januari 2024 ingeschreven, komt mijn naam op mijn startnummer?
Ja, indien je na die datum een nieuwe inschrijving doet, wordt jouw naam op het startnummer gedrukt. Voor reeds ingeschreven deelnemers geldt dat de startnummers dan al gedrukt zijn en wijzigingen niet meer doorgevoerd kunnen worden.

De naam op het startnummer is verkeerd, kan ik dit nog aanpassen?

Als een startnummer eenmaal is gedrukt (vanaf 1 januari 2024), kan de naam helaas niet meer veranderd worden. Is het startnummer online aan jou toegewezen, dan komt jouw naam wel in de uitslagen te staan.

Ik heb een startnummer overgenomen. Wordt mijn startnummer bij mij thuis bezorgd?

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 1 januari 2024, een inschrijving hebt overgenomen, wordt het startnummer naar de oude deelnemer opgestuurd. Je dient onderling te regelen dat het bij jou terecht komt.

Groet uit Schoorl Run 2024

Startvak/starttijd
Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start? 
In de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak en starttijd.

Wat zijn de starttijden?

Klik hier voor de starttijden.
 
Mag ik eerder/later starten?
Je mag starten in een later startvak. Eerder starten is niet toegestaan.

Mag ik deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om je afstand te wijzigen naar een lagere afstand.
Start/finish
Waar is de start?
Alle starts vinden plaats vanaf de Voorweg in Schoorl. Het is vanaf Sporthal de Blinkerd ongeveer 1 km lopen, de startvakken worden vanaf de sporthal aangegeven met borden.

Waar is de finish?

De finish is op de Heereweg in Schoorl.

Wat is de start- en finishlocatie van de Kids Run?

De start- en finishlocatie van de Kids Run is op de Heereweg, voor het Sportcentrum de Blinkerd.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
 Je vindt de helpdesk in Sporthal de Blinkerd.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Schoorl is vanaf 8.30 uur afgesloten voor al het binnenkomend autoverkeer. Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Geldt een pendelbusticket als retour?
Ja, als je een pendelbusticket hebt gekocht is deze te gebruiken als een retour. 

Vanaf welke leeftijd heb je een pendelbusticket nodig?
Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis meereizen met de pendelbussen. 

Ik heb mijn pendelbusticket niet ontvangen, wat nu?
De pendelbustickets worden niet per post verstuurd. Wanneer je een pendelbusticket gekocht hebt, kan je met jouw QR-code uit jouw bevestigingsmail of persoonlijk dashboard gebruik maken van de pendelbus.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kan jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand in sporthal de Blinkerd.

Krijg ik een handdoek?
Wanneer je bij jouw inschrijving de eventhandoek gekocht hebt., krijg je na de finish een eventhandoek.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Groet uit Schoorl Run gelden de volgende limieten:
- De tijdslimiet van de 30 km km is 3 uur en 30 minuten. De finish sluit om 14.45 uur. Voor 13.35 uur moet je de 20,5 km gepasseerd zijn, als dit niet het geval is wordt je richting de finish van de halve marathon verwezen.
- De tijdslimiet van de 21,1 km is 3 uur. De finish sluit om 16.15 uur.
- De tijdslimiet voor de Mizuno 10 km is 1 uur en 30 minuten. De finish sluit om 16.15 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Onderweg kom je verschillende verzorgingsposten tegen.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start-/finishlocatie en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
In Sporthal De Blinkerd zijn kleedkamers beschikbaar en is zeer beperkte douchegelegenheid aanwezig. De kleed- en douche accommodatie die zich in de sporthal bevindt, is alleen beschikbaar voor deelnemers aan de Businessloop (inclusief goede doelen teams). Het is niet toegestaan de sporthal zelf als kleedlocatie te gebruiken. Voor deelnemers aan de Businessloop wordt ook een speciale Businesstent geplaatst naast de sporthal.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
In de sporthal kun je jouw kleding inleveren of achterlaten. Bij inlevering van je tas in Sporthal De Blinkerd krijg je een sticker op jouw startnummer geplakt en een corresponderend nummer op je tas. Na afloop kun je aan de hand van dit nummer je tas weer ophalen.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meldt je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via contactformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op! Heb je nog vragen?