Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Groet uit Schoorn Run zelf! Heb je een vraag over de Groet uit Schoorl Business Run en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!


Inschrijving 2023

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Groet uit Schoorl Run 2023 gaat op maandag 5 september open.

Wanneer sluit de inschrijving?

De inschrijving sluit op maandag 30 januari 2023, of eerder als we uitverkocht zijn.

Hoe kan ik inschrijven?

Ga naar de inschrijfpagina en kies voor 'inschrijven'.

Hoeveel kost het om in te schrijven?

De tarieven vind je hier.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via het contactformulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.

Is er een na-inschrijving? Is er een wachtlijst?

Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.

Vanaf 31 januari 2023 komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Daar kan je een oproep doen of contact opnemen met iemand die zijn/haar tickets aanbiedt. Zodra je iemand hebt gevonden, kan deze persoon via zijn/haar dashboard de ticket aan jou toewijzen.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke account?
Als je jouw e-mailadres eerder hebt gebruikt om in te schrijven in Atleta, dan kies je voor ‘Inloggen’ tijdens de inschrijving. Je ontvangt dan een e-mail van ‘noreply@atleta.cc’ met een code om in te loggen.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachte eindtijd en/of shirtmaat?
Log in op jouw dashboard en wijzig jouw gegevens. Je kunt jouw gegevens wijzigen t/m 2 januari 2023 . Latere wijzigingen worden niet meer meegenomen in de bestellingen.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 2 januari 2023 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?

Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik in jouw ticket op 'Wijzigen'. Wijs de ticket toe aan 'Iemand anders'. Vul het e-mailadres, de naam en de geboortedatum in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en 'Bevestig' dit.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 2 januari 2023, een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het startnummer niet meer wijzigen.

Je kunt jouw inschrijving t/m 10 februari 20.00 uur 2023 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je hier.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan het evenement?
Een deelnemer dient op de dag van het evenement tenminste een minimumleeftijd bereikt te hebben. Bij de 10 km is dit 14 jaar. Bij de 21,1 km en de 30 km is dit 18 jaar.

De Kids Run is speciaal voor kinderen van 4 t/m 13 jaar.
Shirt
Is er een shirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het Mizuno Runningshirt.

Ik ben vergeten een shirt te bestellen, is dit nog mogelijk?

Je kunt t/m 2 januari 2023 een shirt bestellen via jouw persoonlijke dashboard. Na deze datum wordt alles wat op dat moment ingeschreven staat in productie genomen en kun je, zolang de voorraad strekt, alleen nog een shirt kopen op het evenement.
Startnummer
Wordt mijn startnummer thuisbezorgd?
Ja, uiterlijk in de week van het evenement ontvang je jouw startnummer per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn startnummer met de post?

Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw startnummer op te halen. Je ontvangt hier in de week van het evenement informatie over.

Ik heb mijn startnummer niet ontvangen, wat nu?

Als je op woensdag voor het evenement geen startnummer hebt ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier.

Ik heb mij na 2 januari 2023 ingeschreven, komt mijn naam op mijn startnummer?
Ja, indien je na die datum een nieuwe inschrijving doet, wordt jouw naam op het startnummer gedrukt. Voor reeds ingeschreven deelnemers geldt dat de startnummers dan al gedrukt zijn en wijzigingen niet meer doorgevoerd kunnen worden.

De naam op het startnummer is verkeerd, kan ik dit nog aanpassen?

Als een startnummer eenmaal is gedrukt (vanaf 2 januari), kan de naam helaas niet meer veranderd worden. Is het startnummer online aan jou toegewezen, dan komt jouw naam wel in de uitslagen te staan.

Ik heb een startnummer overgenomen. Wordt mijn startnummer bij mij thuis bezorgd?

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 2 januari 2023, een inschrijving hebt overgenomen, wordt het startnummer naar de oude deelnemer opgestuurd. Je dient onderling te regelen dat het bij jou terecht komt.

Afgelasting 2022

Wat gebeurt er met mijn inschrijfgeld?
Iedere ingeschreven deelnemer krijgt 85% van het inschrijfgeld terug. Het percentage dat wordt gerestitueerd, is gebaseerd op de reeds gemaakte kosten tot het moment van afgelasting. Deze kosten komen voort uit het vergunningstraject dat is aangegaan, coronamaatregelen die zijn uitgewerkt, materiaal dat is aangeschaft en de administratie- en promotiekosten voor het evenement. Wij hebben het maken van kosten zo lang mogelijk uitgesteld.

Het bedrag wordt binnen 6 weken terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Hiervoor hoef je niets te doen.
Wat gebeurt er met mijn bestelde extra's?
De eventuele extra bestelde producten, zoals het Mizuno Runningshirt, pendelbusticket, medaille en de Medaltab, worden volledig gerestitueerd. 

Het bedrag wordt binnen 6 weken terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Hiervoor hoef je niets te doen. 

De gemaakte donaties voor Staatsbosbeheer zijn naar dit goede doel overgemaakt. Namens Staatsbosbeheer willen wij jou hartelijk bedanken! 
Wanneer vindt de editie van 2023 plaats?
Wij zien je graag volgend jaar terug bij de Groet uit Schoorl Run, die plaatsvindt op zondag 12 februari 2023.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op! Heb je nog vragen?