Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Business Run zelf!

Groet uit Schoorl Run 2024

Uitslag
Mijn uitslag in de Le Champion app klopt niet/ontbreekt. Wat nu?
Indien jouw uitslag in de app niet klopt, of als jouw uitslag niet in de app staat, check dan de officiële uitslagen van Mylaps Event Timing op de website. De uitslag op de website is leidend.
 
Waar vind ik mijn officiële uitslag?
Kijk op de website voor de officiële uitslagen van Mylaps Event Timing.
 
Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Voor vragen en opmerkingen over de uitslag, stuur een email naar Mylaps Event Timing. Vermeld je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.
 
Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Foto's
Ik kan mijn foto's niet vinden. Wat nu?
Indien je jouw foto's niet kan vinden met jouw startnummer, zoek dan via de 'Zoek met selfie' button. De software zoekt al jouw foto’s razendsnel op nadat je een selfie of een andere foto van jezelf hebt geüpload.

Als je hebt gezocht met jouw startnummer èn met een upload van een duidelijke foto van jezelf en je vindt nog steeds geen foto's, dan kan het zo zijn dat je op de fotopunten net achter iemand hebt gelopen. Het spijt ons, dan zijn er geen foto's beschikbaar.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?
Als je jouw foto's wilt laten verwijderen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er?
Meer informatie over vrijwilligerswerk lees je op de website van Le Champion.

Hoe kan ik mij als vrijwilliger aanmelden?
Je kan je aanmelden via het aanmeldformulier op de website.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Business inschrijving 2024

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Business Run opent op maandag 4 septemer 2023 om 09:00 uur.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op maandag 29 januari 2024, of wanneer de deelnemerslimiet is behaald.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard de tickets toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving bij 'Voor wie is dit ticket?' voor 'Ik weet het nog niet'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.

Let op dat je de startnummers uiterlijk 1 januari 2024 toewijst aan de deelnemers, zodat de naam op de achterkant van het startnummer gedrukt kan worden.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’/'Bank transfer'.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Dit kan gebeuren om één van deze redenen:
- Er is betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Je kunt opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Kies in jouw dashboard bij 'Facturen' voor voor 'Overboeking/'Bank transfer' en vervolgens voor 'Betaal' zodat je de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference kunt zien.

- De betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Tickets toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Klik op het ticket dat je wilt toewijzen en vul de gevraagde persoonsgegevens in en vervolgens op 'Ticket toewijzen'. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een eigen persoonlijk dashboard.

Je kunt er ook voor kiezen om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op 'Kopieer link' of 'Deel link' die je vindt onder de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 1 januari 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers nog naar het juiste adres te kunnen verzenden.
Vanaf 1 januari 2024 kun je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers.

Reeds toegewezen tickets kunnen vanaf 1 januari 2024 tijdelijk niet gewijzigd worden. Vanaf 30 januari 2024 uur zijn alle wijzigingen weer mogelijk, zodat de juiste namen wel in de uitslagen en de app zichtbaar zullen zijn.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op het ticket wat je wilt bewerken bij 'Toegewezen tickets' en klik op 'Bewerken'. Vul het juiste e-mailadres in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Startnummers
Waar worden de startnummers bezorgd?
Je hebt bij inschrijving aangegeven of je de startnummers op het factuuradres of op het huisadres van de deelnemer wilt ontvangen. Wanneer is gekozen voor het huisadres van de deelnemers, moeten de adressen uiterlijk 1 januari 2024 aangevuld zijn in het dashboard van de deelnemer. Wanneer het adres van de deelnemer niet is aangevuld, wordt het startnummer automatisch naar het factuuradres verzonden.

Wanneer worden startnummers bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startnummers bezorgd. Je ontvangt hier een track&trace link van. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Groet uit Schoorl Run 2024

Startvak en starttijd
Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start? 
In de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak en starttijd.

Wat zijn de starttijden?

Klik hier voor de starttijden.

Mag ik eerder/later starten?
Je mag starten in een later startvak. Eerder starten is niet toegestaan.

Mag ik deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om je afstand te wijzigen naar een lagere afstand.
Start en finish
Waar is de start?
Alle starts vinden plaats vanaf de Voorweg in Schoorl. Het is vanaf Sporthal de Blinkerd ongeveer 1 km lopen, de startvakken worden vanaf de sporthal aangegeven met borden.

Waar is de finish?
De finish is op de Heereweg in Schoorl.

Wat is de start- en finishlocatie van de Kids Run?

De start- en finishlocatie van de Kids Run is op de Heereweg, voor het Sportcentrum de Blinkerd.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
 Je vindt de helpdesk in Sporthal de Blinkerd.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Schoorl is vanaf 8.30 uur afgesloten voor al het binnenkomend autoverkeer. Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Geldt een pendelbusticket als retour?
Ja, als je een pendelbusticket hebt gekocht is deze te gebruiken als een retour.

Vanaf welke leeftijd heb je een pendelbusticket nodig?
Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis meereizen met de pendelbussen.

Ik heb mijn pendelbusticket niet ontvangen, wat nu?
De pendelbustickets worden niet per post verstuurd. Wanneer je een pendelbusticket gekocht hebt, kan je met jouw QR-code uit jouw bevestigingsmail of persoonlijk dashboard gebruik maken van de pendelbus.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kan jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand in sporthal de Blinkerd.

Krijg ik een handdoek?
Nee, je kan tijdens jouw inschrijving uiteraard wel de Traditionele Groet uit Schoorl handdoek kopen.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Groet uit Schoorl Run gelden de volgende limieten:
- De tijdslimiet van de 30 km km is 3 uur en 30 minuten. De finish sluit om 14.45 uur. Voor 13.35 uur moet je de 20,5 km gepasseerd zijn, als dit niet het geval is wordt je richting de finish van de halve marathon verwezen.
- De tijdslimiet van de 21,1 km is 3 uur. De finish sluit om 16.15 uur.
- De tijdslimiet voor de Mizuno 10 km is 1 uur en 30 minuten. De finish sluit om 16.15 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Onderweg kom je verschillende verzorgingsposten tegen.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start-/finishlocatie en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
In Sporthal De Blinkerd zijn kleedkamers beschikbaar en is zeer beperkte douchegelegenheid aanwezig. De kleed- en douche accommodatie die zich in de sporthal bevindt, is beschikbaar voor alle deelnemers. Het is niet toegestaan de sporthal zelf als kleedlocatie te gebruiken. Voor deelnemers aan de Businessloop is er bij de Businessruimte bij SV Duinrand S kleed- en douchgelegenheid.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
In de sporthal kun je jouw kleding inleveren of achterlaten. Bij inlevering van je tas in Sporthal De Blinkerd krijg je een sticker op jouw startnummer geplakt en een corresponderend nummer op je tas. Na afloop kun je aan de hand van dit nummer je tas weer ophalen.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele lopers.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht