Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Groet uit Schoorn Run zelf! Heb je een vraag over de Groet uit Schoorl Business Run en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Business en Goede Doelen

Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business of Goede Doelenloop?
1. Ga naar 'Inschrijven en tarieven'
2. Kies voor ‘Inschrijven’
3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestigingsmail van ‘noreply@atleta.cc’. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving inzien en beheren.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 30 januari 2023, of eerder als we uitverkocht zijn.

Het is niet mogelijk om tickets te reserveren.

Hoe schrijf ik extra teams in?
Als je al een inschrijving hebt gedaan en je wilt een extra inschrijving doen, ga naar 'Inschrijven en tarieven' en start de inschrijving. Vul tijdens de inschrijving hetzelfde e-mailadres in (zoals in jouw dashboard) en log in. Zodra je jouw inschrijving hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail en zie jouw nieuwe team(s) in jouw dashboard.

De inschrijving sluit op 30 januari 2023, of eerder als we uitverkocht zijn.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving voor 'Later toewijzen'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’ (of 'Bank transfer').

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?

Óf er betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Het betaalkenmerk vind je op de factuur en in jouw dashboard: Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Óf de betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is hoogstwaarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kan de aangepaste factuur daarna opnieuw downloaden via het download icoontje naast het bedrag
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien. Bekijk eventueel de instructievideo.

Óf kies er voor om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Gebruik de 'Registratielink' die je vindt bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tussen de uiterste wijzigingsdatum, 2 januari 2023 en de sluitingsdatum, 30 januari 2023, is het niet mogelijk om een ticket toe te wijzen. Dan worden alle startnummers in productie genomen zoals het op 2 januari in Atleta staat. Als je een ticket na 30 januari toewijst, dien je er zelf voor te zorgen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt. Je kunt jouw inschrijving t/m 10 februari 12.00 uur toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Tussen de uiterste wijzigingsdatum, 2 januari 2023 en de sluitingsdatum, 30 januari 2023, is het niet mogelijk om een ticket toe te wijzen. Dan worden alle startnummers in productie genomen zoals het op 2 januari in Atleta staat. Als je een ticket na 30 januari toewijst, dien je er zelf voor te zorgen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt. Je kunt jouw inschrijving t/m 10 februari 12.00 uur toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Ik zie een rood QR-logo bij mijn teamleden staan, wat betekent dat?
Het rode QR logo betekent dat betreffend teamlid de registratie nog niet heeft afgerond. Na het toewijzen ontvangt jouw teamlid een e-mail om de inschrijving compleet te maken. Na 10 dagen wordt er een herinnering gestuurd. Het staat je vrij om jouw teamleden er eventueel zelf nog even aan te herinneren. Geen probleem wat ons betreft.

Groet uit Schoorl Run 2023

Starttijd
Wat is onze starttijd?
In jouw dashboard vind je bij 'Toegewezen tickets' de startnummers, de starttijd en de kleur van het startvak.

Waar vind ik het algemene startschema?
Hier vind je de starttijden van de 21,1 km.
Hier vind je de starttijden van de 10 km.
Startnummers
Wanneer ontvang ik meer informatie over onze deelname?
Uiterlijk maandag 6 februari ontvang je het startpakket. Als het pakket wordt verzonden ontvang je een e-mail met jouw track-and-trace code.

Indien je hebt aangegeven dat de startnummers naar de huisadressen van jouw teamleden moeten worden gestuurd, ontvangen zij het startnummer op het opgegeven adres, dan ontvang je geen track-and-trace code. De teamfotobon(nen) en consumptiebonnen worden naar jou als contactpersoon verzonden.

Waar worden de startnummers naar toe gestuurd?
Open de oorspronkelijke bevestigingsmail van Atleta ('noreply@atleta.cc) die je hebt ontvangen bij de inschrijving. Bij 'Verzending startbewijzen' staat vermeld waar de startbewijzen naar toe worden gestuurd.